9.5.11

TINTINMAN ^^

A COROA DE NAPOLEÓN




Ola, boas tardes.
O meu nome é Tintinman e quérote contar unha historia que sucedeu no meu traballo.
Eu traballo como redactor nun periódico, que é a miña vocación.
Francia prestounos a coroa de Napoleón para o bicentenario da batalla de Elviña.
Eu estaba mandado a ver de primeira vista a coroa e facer o escrito no periódico. E para iso, tiña que conseguir un traxe do exército francés desa época.
A miña amiga, que pensa que somos parella, conseguiumo e axudoume a chegar á Coruña.
Cando cheguei á batalla, o meu obxetivo era conseguir información do lugar onde gardaban a coroa.
Para iso entrei nun bar que se encontraba no campamento francés, e mantiven conversación coa camareira. Pensei en todo momento que calquera rateiro podía chegar antes ca min e roubala.
Estiven no certo, ainda que non quería crelo.  

Se queres saber mais vais ter que ler o libro amin gustoume. ^^